Jun 5, 2012

Cina: Iepure cu vin, ciuperci cu rosii cherry si mousse de fructe

 IEPURELE

Carne de iepure. Pot fi picioare, antricoate, ce aveti/vanati/cumparati.

Am pus carnea la marinat in vin rosu, sec, cu sare, piper si cateva condimente/verdeturi- cimbru, enibahar, patrunjel, foarte putin chili s.a.- Am stropit-o si cu niste miere. - chiar asa, stropi -

Am lasat-o asa vreo cinci ore. Pe la jumatatea timpului am intros-o pe partea cealalta.

Am aruncat o parte din vin si sucul scurs de la carne, după care am pus-o intr-o cratita in care pusesem niste ulei la incins. Am lasat-o putin pe o parte, putin pe cealalta, apoi am mai adaugat niste apa si i-am pus capacul. Am lasat-o asa, la foc mediu, vreo jumatate de ora - timp in care am mai intors-o.

Am adaugat niste catei de usturoi taiati si o jumatate de pahar de vin. Am mai lasat-o fara capac vreo 15 minute.



CIUPERCILE

Le-am spalat, NU curatat de pielite, taiat daca era cazul si le-am pus in tigaie cu foarte putin ulei, la foc mic. Cand au ibnceput sa isi lase ele multa zeama am aruncat si cateva rosii cherry. Am pus sare, piper si o ceapa mica, taiata marunt. Le-am lasat vreo 20 de minute, mereu DOAR la foc foarte mic.

am uitat sa cumpar verdeata... as fi pus la mancare, mai ales la ciuperci, niste marar - pe care il ador si il mananc si crud - 



MOUSSE-de-BAUT DE FRUCTE
  
Vreo 300 de grame de capsuni, 26 de visine - ca le-am numarat cand le scoteam samburii - si niste afine. Nu-mi plac alea de cultura, cumparate, si cum sezonul lor nu a venit inca, am folosit inghetate, cum am pus asta-toamna in congelator.

Le-am pus in blender, am adaugat un pahar de apa - pentru ca era cam groasa pasta de fructe si trebuia sa fie pe post de suc - si o lingura de miere, pentru ca toate fructele au fost cam acrisoare. 



Asta a iesit la final... Pozele nu sunt grozave, facute cu telefonul, la lumina slaba, dar va asigur ca sucul - numit aiurea mousse - e foarte bun, carnea a fost extrem de frageda si aromata si ciupercile si-au pastrat gustul lor de... ciuperci. :)


No comments:

Post a Comment